fredag 1 augusti 2008

Båttur <3

Igår åkte jag och Johan med Reinart en sväng i båten. Vi badade en bit utanför Svalnäs, riktigt trevligt! Men så hade pojkarna såklart tatt med sig tortyrredskap, vattenskidorna slapp jag som tur var men en stor läskig badring tvinga de ner mig i och släpade sedan mig efter båten i den i världens fart, svängde massa gjorde de också! Ramlade dock aldrig i vattnet men sen var det dags igen, denna gången åkte jag och Johan tillsammans och det var ännu värre måste jag säga.

Ikväll kommer jag vara trött, hoppas på någon bra film eller nått.
Dessutom har jag nu bestämt med min far att vi ska övningsköra lite smått på lördag, kan ju vara dags att ta tag i det nu. Lär ju bli ett inlägg om det också eftersom jag kommer va supernervös o göra tusen kärringstopp.
På söndag blir det att åka och besöka syrran i Skövde, saknar henne faktiskt lite nu. Verkar iaf som jag har helgen ganska bra planerad för en gångs skull. <3

Inga kommentarer: