söndag 24 augusti 2008

A sunday with me and you <3

Idag har det varit väldigt lugnt, jag o Johan gick upp lagom sent för att äta frukost, mördade några getingar på mitt rum och skrattade lite åt gårdagens festligheter. Har t.o.m tatt en liten tripp till Blomberg idag med Johan, vi hade picknick på revben, vitlöksbröd och trocadero. Hade nog inte kunnat vara bättre, solen lyste lite lagom varmt, vattnet var kallt men iallafall lite fint att titta på, knappt några getingar syntes till och sällskapet går icke att klaga på! Den där Johan är bra att ha han <3>v min syrra, badade lite, åkte radiobilar och gruvbanan typ men roligare än så var det inte, och tur var väl det för då var man lite piggare på kvällen! Då var det nämligen fest hos Marcus, sen vidare till Christopher och avslutade kvällen hemma hos Patriks pappa. Mycket RockBand, dricka och roligheter vill jag lova!
Ikväll blir det att ladda upp för den kommande skolveckan med att rota fram nåt kollegieblock, är jag riktigt jävlig mot mig själv ska jag välja till ett par kurser imorrn men vi får väl se hur det blir med den saken.
Nu tror jag bestämt att det blir mat snart <3

Inga kommentarer: