måndag 4 augusti 2008

Cola är inte fel!

Sitter o dricker ur en colaburk medans jag ringer runt bland alla värmlänningar och någon enstaka tysk. Just nu är jag rätt nöjd för Vivåga har öppnat igen så jag ringde dit nu på min rast och beställde klipptid, om 2 veckor är det dags att bli fin i håret!

Igår var jag förresten i Skövde och hälsade på storasyster. Det var mycket trevligt måste jag säga, först shopping (hittade jävligt snygga skor som tyvärr gav mig världens hemskaste skavsår) och sedan drog vi hem till syrrans lägenhet och käkade och tittade på family guy. Kom hem vid 19-tiden och en stund senare dök Johan upp hemma hos mig!
Han fick skjutsa mig till jobbet idag, inte alltför glad över att gå upp så tidigt men jag är iaf glad att jag slapp cykeln. Klockan 18.00 ska han få rädda mig härifrån igen, så jag slipper att cykla i det tråkiga vädret... <3

Inga kommentarer: