lördag 16 augusti 2008

Lördag

Jahopp så var det ännu en helg, tyvärr den sista innan skolan börjar igen. Imorses var jag nere vid campingen och drillade för alla MC-knuttar. Det var faktiskt riktigt kul men jag fick rätt ont i fötterna av allt marscherande i dom snygga men inte alltför praktiska stövlarna, dessutom blev det äckligt varmt. Sen har jag iallafall vart hemma hos mamma en stund med lillebror, vi lagade mat o såg på TV, var väl kanske hemma på majåker igen vid halv 4. Aja, skulle iaf komma fram till att han faktiskt inte var så hemsk att umgås med ett par timmar. Lillebror är bra när han vill <3 På måndag ska jag & Johan kila till Needles of pain och fixa tid för att tatuera oss. Blir 3 stjärnor på höften för min del, mer än så har jag nog inte att rapportera här. <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Får bli en liten uppdatering. Hamnade tillslut framför filmen Elizabethtown, den var verkligen helmysig. Nu efter filmen, en skål popcorn och lite dricka sitter jag här igen.
Saknar min syster lite känner jag, bara nån dag sen jag träffade henne förstås men evigheter sen hon bodde hemma och kunde sitta och prata halva natten känns det som... <3

Inga kommentarer: