torsdag 21 augusti 2008

Skolstart!

Jamen nu har jag börjat skolan igen då och klassen SP3b samlades idag för första gången! Jag tycker att det var en mycket lyckad första skoldag, fick träffa Dan och alla andra trevliga lärare, har t.o.m en ny som också blir min nya mentor, osså fick man ett schema som inte såg allt för jävligt ut faktiskt och så kom jag faktiskt lite framåt med mitt projektarbetstänkande! Nästan så man kan bli lite glad över skolstarten ändå.
Snackade lite med syrran idag också, det var kul för hon blev hemskt upprörd när jag berättade att jag ska tatuera mig nästa vecka, Hahah bara för att hon ville vara först och inte fick det!
Imorrn
är jag ledig eftersom mina lärare ska va med 1:orna hela dagen, det är skönt, långhelg är aldrig fel!
Bjuder nu också på en liten bild på Johans nya husdjur, Benny, en geting! Troligtvis är den död nu men jag lekte lite med den i tisdags när den låg i sitt hem, Ciderflaskan! Av nån anledning tyckte min chef att jag var lite knäpp och sa att jag verkade ha underlag för att i framtiden kanske bli psykopat när jag berättade om getingen för honom. Folk är så underliga ibland <3

1 kommentar:

Anonym sa...

very nice! hahahahaha