torsdag 28 augusti 2008

Nervöst...

Idag ska jag ha min första riktiga körlektion på körskolan! Jag är galet nervös (men har fortfarande inte gått o börjat bita på naglarna av nervositeten som tur är) kommer säkert göra fel 100 gånger och skrämma slag på Sten-Inge.
Men nu först är det skola som gäller, då får jag ha tankarna på annat håll iallafall. Återkommer troligen ikväll om mina körskole-bravader <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdate!
Körlektionen idag gick faktiskt bättre än väntat, fick dock 2 motorstopp men det kan jag leva med. Annars så var det inte så speciellt, körde typ bara runt i hamnen lite.
Nu är jag gööörtrött och borde egentligen sova, men skitsamma, jag vill faktiskt inte sova än. Imorrn blir det skola 1 timma, känns rätt ovärt men det får gå, har iaf mitt skåp nu. (redan glömt bort nyckeln en gång idag o fick springa tebax o hämta den) Aja, natti natti! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kontrollera:)