tisdag 12 augusti 2008

Big is good, right?

Idag har varit en trevlig dag än så länge. Ida ringde och väckte mig imorse och ville gå på stan, så då sa jag naturligtvis ja och sällskapade med henne nån timma innan hon skulle klippa sig. Hoppas det blir riktigt fint, träffade Emma på stan som också precis klippt sig och hon var iallafall jättesnygg! På tal om annat så köpte jag mig en bh på stan, har fan större bröst än jag trodde... Men nejj det ska vi inte tala om.
Om nån timma kommer syrran hem o hälsar på, då blir jag ännu gladare för jag ska få hennes fribiljetter till sommarland =) (okejj hon kanske är lite trevligt sällskap också, men mest glad är jag för att hon ger mig saker)
Nu är det iaf bestämt att jag o Emma ska på bio på fredag, jag är lite sugen på Mamma mia, kan ju alltid hoppas på att Emma är det också. Jaow det var väl en ganska bra sammanfattning av min dag än så länge, har jag riktigt tur så får jag sällskap av Johan ikväll också <3

Inga kommentarer: