fredag 15 augusti 2008

Kan inte klaga!

Faktiskt kan jag inte komma på nått dåligt med denna dagen, det är iofs inte så konstigt eftersom jag har haft väldigt kul! Vi tar dagen från början tycker jag =)
Imorse hade jag drillträning inför lördagens spelning som sagt och det gick finfint, kom fram till att jag både får drilla och vara major på lördag!
Sen blev vi iaf klara tidigt på musikskolan så då tog jag min cykel till Johan (fick t.o.m trevligt sällskap en bit). Väl där såg jag en bra film som hette
Cloverfield med hemska och sprattlande monster i!
Sen var vi ju iofs en sväng på stan också och käkade baguette på Elake Måns, men det slår inte kvällen för då var det Hjulafton som gällde. Sockervadd, hamburgare, massa bilar och trevligt sällskap kan ju summera det hela ganska bra om jag får säga det själv ^^
Nu blir det sängen <3

Inga kommentarer: