fredag 8 augusti 2008

Friday fun!

Äntligen helg nudå! Bra mycket roligare på jobbet idag eftersom jag slipper ringa allt folk själv, nu ringer folk TILL MIG! Efter idag ska jag inte jobba mer på en vecka...
Aja, slutar 16.00 idag vilket är oerhört skönt, ska leka med Johan sen och förhoppningsvis köra på en slö kväll med något gottigt och onyttigt att fylla magen med. (ostbågar vore inte fel känner jag)
På söndag ska jag träffa Emma också, hon har ju kommit hem för inte så längesen från sin tid utomlands, vad jag saknat den tjejen! Får se vad vi tjejer hittar på för kul, ska iofs bara bli kul att träffas!
Nästa vecka blir det sommarland också btw, får hoppas på fint väder så man kan bada, det är ju det enda som är riktigt kul ^^.
Nu har jag ingen mer inspiration till att skriva mer, folk bara ringer... <3

Inga kommentarer: