onsdag 20 augusti 2008

Natti natti

Nu är det snart natten! Jag sitter och pratar med Johan på msn i väntan på att tröttheten ska komma. Vore bra om jag sov lite inatt så man ser fräsch och pigg ut första skoldagen och inte liknar ett dött lik. Fast jag börjar ju inte förrän kl.13.00 imorrn så det är nog lugnt.
Nu är det iallafall bokat tid för tatuering, nästa tisdag blir det av! Jag är mest glad och förväntansfull nu, ska bli kul!
Förövrigt får jag också lön nästa vecka, ska övningsköra med Sten-Inge och så blir det Ullared. Kan knappt vänta
!
Jag har klippt mig nu också. Jag gillart!-------------------->
Öms, blir mest massa nonsens och osammanhängande saker nu för jag går inte riktigt in för det här inlägget ikväll, men det blir bättre jag lovar.
Skolstart om bara 13 timmar nu <3

Inga kommentarer: