onsdag 30 juli 2008

Välsignelser och andra konstigheter

Ännu en dag på jobbet som jag bryter mot reglerna o hamnar här. Iofs sköter jag mitt jobb ändå, har redan fått en lott till fredags lotteriet eftersom jag varit så duktig. Satt precis o pratade med en mycket trevlig tant som inte förstått det där med att man ska ogilla telefonförsäljare, det är sånt som kan göra en glad här, när folk är riktigt trevliga :)
En gång sålde jag en kristen tidning här och blev välsignad av nån galning som tyckte jag va sååå snäll som ringde, en annan gång lyssnade jag på en telefonsvarare som de hade låtit sina katter jama lite på, vid ett annat tillfälle ringde jag en som stönade och så hördes det prassel i bakgrunden (misstänkte starkt att personen hade lr hade haft sex precis). Det är minst sagt udda saker man stöter på på jobbet ibland. Dock har denna dagen än så länge varit ganska händelselös. Det mest spännande var väl när chefen sa att jag hade dålig attityd (och då skämtade han bara med mig)
Hoppas på att det händer något kul under de närmaste 4½timmarna jag har kvar idag!
Senare ska jag leka med Johan o sen försöka komma i säng såpass tidigt att jag hinner somna ordentligt innan det är dags att gå upp igen. <3
(Ska sluta skriva så mkt om jobbet nu tror jag)

Inga kommentarer: