måndag 14 juli 2008

Grekland!

Yeeey! för nu ÄNTLIGEN ska jag få åka utomlands igen! Imorgon ska jag packa klart min resväska med massa kläder som jag knappt kommer använda hälften av och sedan bär det av till Landvetter på natten. Grekland med 7 vänner och pojkvännen kan inte annat än bli kanonkul, var säkert 6-7 år sen jag var utomlands senast (i ett VARMT land alltså) och då var det med familjen vilket inte riktigt är samma sak. Ixia låter som ett bra ställe och nu jävlar vill jag ha sol!

på tal om annat, igår kikade jag o Johan på film hemma hos mig, vi hyrde nån "skräckis" som mest bara var konstig. Hittade den nu ikväll iallafall, hade tydligen glömt o lämna tillbaka den så jag får nog traska till statoil imorrn o lämna den så inte Johan får en svindyr skuld när vi är bortresta. Han vill väl ha sina pengar till andra saker ^^

Nu har jag en extra 08 här hemma igen också, en jobbig skitunge som av någon anledning tycker om mig?!??! Förstår inte varför, skönt att hon kommer vara borta när jag kommer hem igen...
Ne nu ska jag ta mig samman o göra nått vettigare än att sitta här o ruttna bort!

Inga kommentarer: