söndag 27 januari 2013

Mycket bra helg!

Just nu ligger jag i soffan och försöker hindra ögonen från att slå ihop när jag läser lite kurslitteratur. Denna veckans läsning är jag klar med men jag försöker ligga lite före redan nu då det är många dagar med skola och många uppgifter att göra, vore trist om allt hopar sig så att man måste läsa hela helgerna. Denna veckan har jag förutom skolan både studiebesök på hunneberg, jobb, besök på min vfu och en träff med en bokförsäljare inplanerad. Tror hela kursen kommer vara såhär, inte en lugn stund!

Det har dock varit en riktigt lugn och skön helg som jag uppskattar enormt efter en vecka då jag känt att jag varit väldigt flitig. I fredags hade jag spa och myskväll med Jonna, vi åt en god sallad med prosciutto frukter och brieost, såg en film och smetade på oss ansiktsmasker. Var så skönt med en kväll då vi verkligen pratade om allt och kunde chilla i varsin soffa hela kvällen.

I lördags tog jag och Johan sovmorgon, fick lunch på sofiagatan och sen på kvällen åkte vi till stenhammar för lite tacos, gbg-planering och spel. Även detta var mysigt och blev inte alltför sent, känns dessutom så skönt att ha helgen bokad och klar inför Johans 25-årsfirande.

Nu ska jag hämta katten och lägga mig med honom i soffan, det är både han och jag värda.


Inga kommentarer: