tisdag 15 januari 2013

Det blev en ganska mysig helg trots febern ändå. Johan köpte en elgitarr för inte så länge sen och har också en akustisk gitarr sen ett tag så häromkvällen lärde han mig spela blinka lilla stjärna på en sträng, haha inte så märkvärdigt men det var roligt och man ska ju börja någonstans. Vore faktiskt kul att kunna spela lite gitarr, som lärare är det ju kanon att kunna.
Skrev för övrigt en krönika som kommer ut i Thn nästa vecka som handlar om just läraryrket, den är inte alls den typen av text jag brukar skriva men jag hoppas att den iaf blir uppskattad av någon. Alltid lite nervöst att publicera något som man själv inte är helt säker på ska tas på rätt sätt.

För övrigt har jag nu fått fler jobberbjudanden vilket är kul, imorrn ska jag till skolan för en opponering och nu borde jag städa så jag kan gå bort till brorsans nya lägenhet sen och spana in den mitt i flyttkaoset. Ska bara flytta gosekatten från magen och köra igång dagen <3

Inga kommentarer: