måndag 3 november 2008

Mission complete!

Ja jag såg faktiskt både säckpipor, kiltar och whiskey! (jag fick t.o.m i mig lite av både öl och whiskey) Skottland var helt klart en bra resa, jag tycker om att åka bort med älsklingen också för det gör det ännu roligare! Hotellet var helt okejj, man får inte vara kräsen, men vi hade faktiskt en skön säng och både fungerande dusch & toa. Det är det enda jag behöver iallafall. Jag shoppade en söt klänning till nyår, en kort kjol och underkläder, stackars Johan fick finna sig i att vänta utanför provrummen medan jag roade mig <3> gjorde vi och det är jag glad för. Tog bussen 8.20 på morgonen och var hemma igen lite innan 20.00 på kvällen. Underresan såg vi jättefina berg och kullar, får i mängder, snötäckta toppar, slott, loch ness, sjöodjuret och mycket mer. Vi hann t.o.m ta en kopp te som äkta britter med busschauffören som för övrigt var riktigt duktig, han var en riktig historievetare (började tänka lite på min lärare Stig, fast han svävar ut i lite mer orelevanta saker efter en stund)
Nu ska jag läsa lite, vänta på att Johan kommer förbi en sväng och sen sova så jag är utvilad till min körlektion imorrn. Ska bli kul att köra lite igen, hoppas det inte är för halt imorrn bara! <3

Inga kommentarer: