söndag 30 november 2008

En aning pinsamt.

Jaha så var tomteparaden över även detta år. Det var som vanligt kallt men det gick finfint måste jag säga. Dock ett stort minus för min tomteluva som gled av huvudet på nått konstigt sätt, eller ja den höll på att trilla av iallafall utan att jag märkte det, men så kände jag att det var något som inte stämde så då drog jag ner mössan igen. Men hur som helst måste det varit måååånga som såg mig stå där i röd uniform och mössan halvt om halvt på huvudet, nja sånt tycker jag faktiskt är mer pinsamt än att tappa staven....
Har förresten åkt på en elak förkylning, snörvlat och hostat hela dagen och har egentligen känt mig allmänt ynklig, som tur är har jag varit med Johan hela dagen och han är lika sjuk han så vi har vart hostiga tillsammans.
Fredags vart det fest med tjejerna, massa folk på bowlingbaren och även på stadt
dit vi drog senare. Kul men trångt och mina fötter var helt nerstampade av någon tjejs klackar som stod i kön för att hämta ut jackan. Aja, drog från stadt vid 1, vidare till torngrillen och sen var jag o Johan hemma vid 2-snåret tack vare en taxi, skönt att slippa gå.
Lördag var jävligt lugn, drack glögg och åt god middag hemma hos Johans föräldrar på kvällen. Mysigt måste jag få säga =)
Nu ska jag snart lägga mig, ska försöka kurera halsen imorrn så jag kan jobba på tisdag. Blir jag mer förkyld kommer jag inte ha nån röst som ens liknar min egen, och ja jag är ganska beroende av rösten i mitt arbete...
Natti natti <3

Inga kommentarer: