söndag 23 november 2008

Skjuter upp mötet med tandläkardjävulen...

...genom att sitta här tänkte jag, för går jag och lägger mig så vaknar jag snart igen av att det är dags att cykla till stan för att en viss person ska gräva i käften på mig. Ingen höjdare!
Idag har jag vart relativt duktig btw, tog mig igenom 6 timmars arbete på en söndag, borde nästan ha medalj för att vara telefonförsäljare är inte särskilt glamoröst, jag är den enda skolungdomen som har jobbat kvar så länge tror jag utan att ha fast anställning. Fast det är inget att skryta med, men pengar får jag, cheferna och resten av folket är underbart härliga nissar och det tar 20 minuter att ta sig dit. Ska inte klaga.

Aja, fredag var det som sagt fest hos Reinart, det var kul men jag och Sara drog till Stadt så vi var där redan vid 22. Massa kul och äntligen lite dans, sen blev det ju som det blev och ruskigt kallt var det, men nån gång kom jag hem med Johan i handen och väskan i den andra och det är ju så det ska vara iallafall <
3
Lördag var lugn, åkte på stan, mötte Ida och Patrik, köpte pizza som vi åt hemma hos patriks mamma och senare kilade jag o Johan vidare till margretelund och myste till dansbandskampen bl.a. Utbröt livliga diskussioner när vi flyttade ut till soffan där resten av familjen Östman satt :P
Aja, nu ska jag väl lägga mig ändå. Tänkte åka en sväng förbi mamma imorrn efter tandläkarn och tjöta lite. Har jag tur har hon lagat nått gott, i annat fall lånar jag badkaret en stund. (Blivit sjukligt besatt av badkar, drömmer t.o.m om dessa ljuvliga ting) Hmms, god natt, nu ska jag drömma om badkar <3

Inga kommentarer: