söndag 16 november 2008

Vem är du är frågan?

Jösses klockan är alldeles för mycket och imorrn har jag inlämning på mitt vem är jag arbete men jag är inte klar än. Dock funderar jag på att sova nu och skriva klart det imorrn när jag vaknar för annars blir det bara sömnig text och det vore juh typ lika bra som att skriva sina skolarbeten på fyllan. Vem gör det liksom?
Frågorna jag svarar på är inte de mest intressanta just nu kan jag för övrigt meddela. Jag har typ massa annat att fundera på men känns som att jag inte hinner göra det egentligen eftersom jag ska skriva och fundera kring Vem är jag? Men är ju mycket roligare at ta reda på vad andra perosner är för några filurer... Har dessutom skrivit ordet person så många gånger ikväll att jag inte längre stavar det rätt ens hälften av gångerna >.<

I fredags var jag i göteborg på högskolemässa, gick runt bland massa montrar och funderade på vad jag ska bli. Ingen klarhet i saken men vore kanske inte så dumt att flytta till Umeå? För av deras universitet fick man bra:iga presenter: En blå tandborste! Det ni, det har jag alltid önskat mig av plugget.. *IRONI*
Nej men allvarligt talat tycker jag att jönköping och karlstad låter som lovande städer att plugga på. Inte för att jag vill börja efter studenten men nu vet man iallafall lite alternativ när man väl har lagt skoltröttheten åt sidan, för jag antar att det lär hända nån gång.

Nejj men nu säger jag natti natti! Måste upp tidigt och skriva klart arbetet imorrn som den duktiga skolflickan jag är <3

Inga kommentarer: