torsdag 20 november 2008

Fredagstorsdag?

Mjo jag tycker faktiskt att denna dagen har känts mer som en fredag än en torsdag, det gör det nästan ännu segare att jag måste till skolan imorrn. Men det är två lektioner bara som är rätt slappa, dessutom börjar jag sent också så jag får sovmorgon =)
Lunchade med Johan på Fifflers idag innan skolan, men han var hos tandläkarn innan och när han var klar så var det bara en halvtimma tills jag började skolan så jag kan inte ha varit nått vidare sällskap, stressad till tusen kände jag mig! Tycker inte om att behöva slänga i mig maten och passa tider, även om vissa påstår att jag äter väldigt fort?
Aja, nu saknar jag den där pojken som jag åt lunch med iallafall, men imorrn får jag träffa honom efter 6 nån gång! Vi ska hem till Reinart som fyllde 20 idag och sen blir det förmodligen utgång =)
Nu ser jag fram emot skolan lite extra imorrn kom jag på, dom börjar juh sälja skolkatalogerna så det får jag inte missa, får nog åka in lite tidigare för att få tag på en!
Har förresten bestämt mig för att det får bli den lila klänningen om jag köper den modellen jag tyckte om till balen, var så många som tyckte den var fin så då måste ju det vara bra?
Oj vad jag byter ämne hela tiden, tänkte iallafall komma fram till att det ska bli skönt med fredag imorrn iallafall, lite helg skadar inte. Emma ville träffas så ska försöka hinna med det i helgen, och på tisdag nästa vecka ska jag o Johan se Magnus Betnér i aulan! Det var nog allt just nu<3

Inga kommentarer: