torsdag 13 november 2008

My eyes are sleepy

Snart har då ännu en vecka gått, har knappt nån ork till att göra nått som har med skolan att göra men måste ändå bli klar med ett stort arbete tills på måndag. Jag har knappt börjat!
I måndags hade vi svenska nationella där jag satt och skrev i 3 timmar, valde temat betydelsefulla möten, nu är det bara att vänta och se vad jag får. Svenska B är över nu iallafall. Första kursen i 3:an som är avklarad och det känns bra!
Mycket snack om studenten nu förresten, jag känner mig halvt efter som knappt börjat planera mer än balklänning. Får ta och ringa frissan nästa vecka så är det gjort iallafall.

Slapp jobba idag också, tydligen för mycket folk där, men här hemma har jag inte gjort någon nytta alls så känns som en rätt meningslös dag. Har egentligen massa energi men ögonen är trötta efter någon timma för mycket framför datorn tror jag. Funderar seriöst på att gå ut och gå en sväng i mörkret. Aja, vi får se hur jag gör. Här kan jag ju inte sitta
<3

Rött eller lila?

1 kommentar:

Anonym sa...

Röd klänning helt klart! ;)