måndag 1 december 2008

Ynkliga Ywe

En aning förkyld har jag juh blivit som sagt, idag var jag så ynklig att jag inte ens gick till skolan. Har nyst 372 gånger, snutit mig 316 gånger och hostat ungefär 8264 gånger! Ja det är lite synd om mig då, ringde för ett par timmar sen till chefen och meddelande att jag inte kan jobba imorrn till och med. Johan kallar mig ynklig och ja det är en mycket bra sammanfattning måste jag säga, dock sa han det redan igår och idag har jag inte sett skymten av honom eftersom han jobbar. (Tråkigt)
Elinor har varit snäll och tog hand om drillträningen idag, jag är oerhört tacksam!
Hmms, borde snart gå ner igen och göra mig en kopp te, känns som halsen ska gå sönder igen och då fungerar te lite som ett lagande plåster. (Jag tycker iallafall om mina liknelser, klaga om ni vill)
Börjat fundera massor på julklappar nu också, visst det är kul när man vet vad man ska köpa men just nu känner jag mig mest velig i mitt stackars huvud. Vem ska få vad?!?
Pappa, mamma, irene, storasyster, lillebror och älsklingen är prio 1! Vi får väl se vad det blir, ett par idéer har jag juh faktiskt....

Aja, julstämningen börjar infinna sig liiiite iallfall. Satte upp stjärnan i fönstret idag, orkar jag julpynta mitt rum lite mer imorrn så ska jag försöka göra det <3

1 kommentar:

marianne sa...

Hej på dig stackars ynkliga lillasyster!
Jag mår jättebra och har julstädat hemma idag och pyntat med det lilla jag har...
Så, vad har du för tankar kring julklappar?? Kan du inte lägga upp en önskelista på din blogg? Jag har inte köpt en enda klapp och har ingen inspiration heller.. Puss