söndag 7 december 2008

Jeg snakker ikke norsk....

...förutom på jobbet idag då jag fick snacka norska på jobbet i 3,5 timma! Och NEJ jag kan inte norska egentligen men jag fick ett manus så det var bara att läsa norskan och köra på medan jag gjorde undersökningen. Helt omöjligt var det att inte låta jätteglad när man pratade med folk på norska. Hahaha längesen det varit så kul på jobbet.
På fredag är det julfest på jobbet btw, ska bli jättekul! Ska vara där vid 18.30, det blir käk, god dryck, prisutdelning mm. och senare stadt!

Helgen har förövrigt varit lugn, massa mys med Johan bara egentligen. Men skönt att ta det lugnt nu när hektiska veckor väntar.
Julkonsert på tisdag 19.00 i Dlg´s aula.
Avslutning med stadsmusikkårens drillflickor på onsdag
Jobb på torsdag
fest fredag
stan lördag?
jobba söndag
och sen fortsätter det bara....

Fick reda på idag också att jag och Johan ska till Sälen med Tom och Sara ett par dagar i början av nästa år. Spännande, då får jag ta tag i det där med att lära mig skidåkning! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo, den där bilden tycker vi om! :D Ha det bra! Puss sofia

Ywe sa...

hahha visst gör vi! Mysigt! Och mumma både i glasen och vid servitören ;)