tisdag 2 december 2008

chokladsug

Idag är det den 2:a december vilket betyder att det bara är 22 dagar kvar till Julafton! Snacka om att jag längtar nu. Eftersom att jag är sjuk och har varit hemma även idag från skolan så har jag ändå gjort lite nytta här hemma. Jag har städat mitt rum och julpyntat lite, måste säga att myshetsfaktorn är bra mycket högre nu! Men nu är det iallafall så att jag inte har kvar något att göra och jag är väldigt sugen på choklad, funderar på hur förbjudet det är att öppna nästa lucka i min choklad några timmar för tidigt. Troligen dör jag inte av det men då har jag ju ingen lucka att öppna imorrn! Får nog klara mig utan choklad.... Eller ska tänka på det lite till först iallafall..
Syrran hade tydligen dåligt med idéer på julklappar så lovade att slänga upp en önskelista här, väntar nog med det till imorrn dock, känns inte som att det vore en bra idé att föreslå samma saker som jag sagt till alla andra.... Jag har däremot inte riktigt samma problem som syrran, jag har hittat på julklappar till de flesta nu, men jag kan inte riktigt komma iväg och köpa dom bara. Tänkte ev. ta en sväng på stan imorrn bara för att få det gjort, jag har liksom bara köpt en julklapp och det var över nätet. Hur juligt är det på en skala?

Ne men om man kanske skulle gå ner och plocka ur diskmaskinen? <3

Inga kommentarer: