torsdag 18 december 2008

Det sviiider i ööögonen!

Mhmmm jag är riktigt trött nu så borde egentligen inte sitta här, men måste vara vaken en liten stund till eftersom jag väntar på att Johan ska komma hit. Tänkte dock bara köra ett kort litet inlägg och sen sätta mig vid Tv´n och se på Hells Kitchen en stund.
Idag var sista riktiga skoldagen iallafall innan lovet, ska till skolan imorrn för julavslutning 09.30 och sen efter nåra timmar med sång i aulan, julgröt och lite samling med klassen så är det slut för den här terminen! Det innebär att det bara är en termin kvar tills studenten, hur skönt är inte det?!?!?
Igår var jag riktigt duktig btw, ringde både till frissan och fotoataljén för att boka tider till studenten, får dock se om jag kan fixa håret där jag vill för frissan kanske ska vara mammaledig, illa i så fall...
Nu är jag luspank också eftersom fakturan på studentmössan kom igår, ligger minus med typ 1000 spänn >.< Dock får jag lön dagen innan jul så det blir nog bra sen ändå. Fast, jag har juh beställt klasströja och mjukisbyxor till studenten nu också som säkert måste betalas i början av nästa år eller nått, dock är det värt det eftersom kläderna är så fina med "de tre vise männen" på baksidan!

Idag var julspexet i skolan på tal om annat, det var lagom kul men har faktiskt varit roligare de andra åren. Gillade dock komikerns beskrivning av kvinnor och hundar, vore kul att se killar gå runt med sina flickvänner i koppel. Aja, har redan glömt bort vad komikern hette dock...
Roligt var det iallafall att träffa Emma innan och efter spexet lite snabbt nu när hon är hemma från Dals-Ed, blir alltid lika glad. <3

En annan bra sak som glatt mig i veckan var att jag fick reda på mitt betyg i svenska B: MVG! Jag blev faktiskt riktigt stolt, har verkligen kämpat för att få det, det skriftliga nationella avgjorde så jag fick mvg istället för vg. Gött!

Nej nu var det då Tv´n som gäller efter det här väldigt röriga inlägget! Sov gott <3

Inga kommentarer: