onsdag 3 december 2008

Önskislista 2008!

Idag gick jag på stan en sväng och köpte lite julklappar till familjen precis som planerat! Fick med mig 5 påsar innehållandes 6 spännande julklappar på cykeln hem. Nu är det bara syrran och Johan som är kvar, de är svårast av någon anledning... Men men det löser sig, jag har juh kommit på bra julklappar tidigare år. (folk har iallfall sett glada ut när de fått sina paket så då utgår jag från att de är nöjda!)

Men men, syrran hade juh önskat sig en önskelista av mig så här kommer den!

Ywe´s önskislista 2008
  • Ny drillstav (silvrig, superstar thicker 30")
  • sunrisering (mina är borta)
  • kalender för 2009 (mitt vanliga format!)
  • pengar
  • plattång
  • kläder = roligt!
  • Naomi Campbells parfym (röda flaskan helst, men de andra går också bra!)
  • Plånbok (ej större än den jag har, inte heller för liten!)
  • "flytta hemifrån grejjer" typ kastruller/stekpanna (väldigt tråkigt men kanske nödvändigt)
  • Presentkort på Kicks/Vivåga/roliga klädbutiker
  • rakblad
  • nya hörlurar till mp3´n
Ja det där var väl lite smått och gott som vore trevligt syrran! En av varje vore juh förstås fint och om du får lust kan du gärna köpa mig en ny mobil och en laptop också ;)
Eller så får du kanske nån bra idé nu av listan, men tänk på att höra med galningarna i lidköping vad de köper för nått så jag inte bara får rakblad i julklapp... (vad ska man då tro?)
Nu ska jag göra nått annat, jag är hungrig...äta? <3

1 kommentar:

marianne sa...

Tja!
Tackar så mkt för din upplagda önskelista, mkt användbar...;)
Tydligen så är jag o Johan lite krångliga att ge presenter, kanske kan hjälpa dig lite på traven. Fotoalbum, röda/svarta sängkläder och biocheckar är välkomna.
Kram!