lördag 13 december 2008

Älskar den där Johan <3

Julfesten på jobbet igår kunde inte ha varit bättre! Det var massa god julmat, glögg, cider, öl, vin och snaps att dricka, lekar, prisutdelning och på min begäran även lite lek med alla härliga kollegor ;)
Vid 11 bar det av till Stadt, lagom mycket folk och allmänt skojj. Men det bästa var trots allt när älsklingen dök upp bakifrån från ingenstans och gav mig en puss som överaskade mig totalt. Han hade kilat dit helt själv bara för att träffa mig och lyckats hitta mig i vimlet. Jag blev jätteglad och efter lite black jack spelande där Johan för en gångs skull vann lite pengar var det lite mer dans och sånt innan vi slutligen gick därifrån nån gång efter 1. Sara var snäll och körde hem oss!
Idag har jag faktiskt bara suttit här, är totalt slut efter igår och vill mest att Johan kommer hit. Ikväll ska vi se på dansbandskampen som vi gjort varje lördag nu ända sen det börja och käka lite godis! Imorrn är det jobb igen så då händer väl inte så mycket mer, men nu har vi iallafall något skojj att prata om mellan samtalen på telefon... <3

Inga kommentarer: