onsdag 29 oktober 2008

Whiskey, kiltar och säckpipor!

Jo för nu är det inte ens ett dygn kvar tills jag är i Skottland! Mitt uppdrag blir att hitta whiskey, säckpipor och roliga kiltar att titta på. Har jag tur kanske jag får se Nessie i Loch Ness!?!
Jag är otroligt glad att vi åker imorrn jag och älsklingen, dock hade det underlättat om jag inte vart så nervös inför mitt möte med Eileen som ska hjälpa mig med projektarbetet. Well well, det löser sig!
Igår var jag förresten i Skövde och träffade syrran, åkte dit för bara 16 spänn också, billigt och bra! (berodde iofs på att jag glömde säga vart jag skulle och bara körde ner kortet så jag bara betalade för en resa i stan, men det är ju skitsamma för chaffisen sa ju inget)
Aja, jag hade faktiskt en anledning till att åka dit också förutom att få träffa storasyster, jag provade balklänningar! Hittade en jättefin som jag faktiskt mycket väl skulle kunna tänka mig att köpa. Problemet var bara att den fanns i både rött och lila så det blev lite beslutsångest. Lila eller rött?
Fick med mig ett läppglans hem sen iallafall, kan ju inte åka till Skövde utan att köpa något och läppglans kan man inte få för många av! Nu kom Johan hit så jag antar att det blir mys framför TV´n nu!
I'll be back after my trip! <3

Inga kommentarer: