måndag 20 oktober 2008

Bös är ett bra ord ^^

Bättre sent än aldrig! Nu kommer årets skolfoto upp här har jag tänkt. Egentligen fick jag fotot tidigare i veckan, men datorn har krånglat och jag har alltså sysslat med annat än bloggande då istället... Aja, jag bröt trenden i år iallafall. Innan har jag alltid vart nöjd med skolkorten vartannat år och detta året skulle alltså ha blitt dåligt om jag följt mitt gamla mönster, men sen öppnade jag kuvertet och blev minst sagt förvånad när det inte var ett litet fult monster på korten som jag väntat mig, känner mig helnöjd!
Måste nog vart evigheter sen jag skrev senast för nu känns det som att det har hänt massor. Jag har haft fest här hemma, blivit tvingad att börja spela wow och sen "otvingad" till det, uppträtt med drillflickorna 2 helger i rad, gjort framsteg både i övningskörandet och med projektarbetet i skolan. NU laddar jag mest för högskoleprovet i helgen, kommer säkert gå uselt eftersom jag inte är jättetaggad, men det kanske jag blir längre fram i veckan.... efter provet ska jag på kalas för 2-åriga lilla Malte och nyfödda Nelly och sen blir det fest, så lördagen är inte fyskam ändå ^^
Öms, nu ska jag typ ta bussen in till stan för att drilla och spela lite trummor, så jobbigt att cykla i motvind och regn så jag latar mig och tar bussen. Får iofs gå en liten promenad till och från bussen då men det är ju bara en ynklig liten bit.

Inga kommentarer: