torsdag 9 oktober 2008

Student 2009!

Jorå det kanske är ett tag tills studenten verkligen inträffar men idag ska jag faktiskt prova studentmössa! Kul ska det bli, inte för att jag gillar att ha saker på huvudet men studentmössan är ju faktiskt en aning speciell!
Just nu sitter jag hemma på håltimma, ska strax dra till skolan för min sista lektion (Engelska C)

Ikväll har Ida för övrigt tvingat med mig på nån prova på buggkurs på sockerbruket, fattar inte varför jag sa ja men det blir nog kul iallafall. Jag menar, bugg kan väl inte gå fel? Eller så kan det det, kanske ramlar och bryter benet som nån pensionär om jag har otur.
Aja, fick mail från Ryanair idag angående skottland-resan. De har ändrat flygtiden nu så vi åker lite tidigare på dagen, kanon tyckte jag och slängde iväg ett mail till dövföreningen jag har kontakt med där. Nu kan inget stoppa mitt projektarbete! (om jag inte bryter benet ikväll förstås)
Well well time for school <3>
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Wooo nu är studentmössan beställd, blir nog kanonbra!

Inga kommentarer: