torsdag 2 oktober 2008

Jobb = sjuka skämt och blivande cola-beroende

Japp då var jag på jobbet igen då och jag kan inte påstå att jag har kul, trött så jag kan dö kämpar jag i väntan på klockslaget 21.00! Var mycket bättre i tisdags när jag jobbade, gick fortare då. Fast nu är ju Johan i Skövde så jag har ingen som kommer stå där ute och vänta när jag slutar vilket gör att det känns ännu mer deprimerande att sitta här och vänta på en regnig cykeltur hem.
Aja, nu är förresten namnet på syrrans lilla unge bestämt. Det blev en Nelly, så nu är Malte officielt storebror till en riktig person och inte bara en okänd bebis ^^
För övrigt kan jag berätta att skoldagen har varit rätt okejj ändå, bara naturkunskapen som kändes seg då iallafall jag kommer ihåg mycket från högstadiet. Nästa vecka ser jag fram emot, fan dags att testa studentmössor nu! Får ta tag i jakten på balklänning snart nu också, känns tidigt men man ska ju vara ute i god tid =)
Nu börjar energin ta slut igen, köpte en cola på rasten men den tog slut snabbt och nu skulle jag behöva mer. Men min chef köpte den sista colan, jag lovar att det var för att han inte tycker om mig eller nått annat ondskefullt. Han är säkert i maskopi med Patrik, min norrlandsskämtande kollega. >.<
Fast kanske inte borde dricka så mkt cola, då blir nog mina tandläkarbesök fler än vad jag vill att de ska bli. Var hos tandläkarn igår och borrade och hade mig. Det var hemskt och det blev ännu värre när jag hela tiden satt och tänkte på hemska filmer med tandläkare, borrar och massa blod.... Aja, ska dit igen om en månad, det ser man ju fram emot!
Nejj nu vill jag va ledig och åka till Skottland, för lundsbrunn resan som skulle vart imorrn blir inte av, vi fick skjuta upp den till november! Bah nu händer ju inget kul på massa länge, har bara massa drill som iofs är skojj men som sabbar sovmornarna på helgerna.
Btw så vill ni nog veta att dagens sämsta skämt kom från mig på jobbet idag. *stolt*
-Hmms, det ligger en skruv på golvet... Undrar om det kanske är jag som har tappat den?
aja, jag hade kul iallafall. God kväll på er! <3

Inga kommentarer: