tisdag 21 oktober 2008

Jag älskar din lukt (även när du inte duschat) <3

Idag har varit en ganska bra dag. Började med en smått flummig samhällslektion och slutade med jobb och ett ruskigt sött sms från Johan, kan det lixom bli bättre? Aja, däremellan (alltså mellan början och slutet på dagen) så har jag gått på stan och köpt yttepyttesmå bebisstrumpor till lilla Nelly, letat som en galning efter en liten söt tröja till Malte så han tycker om sin faster ännu mer på lördag när det är kalas, träffat Jonas hemma hos mamma (evigheter sen sist så det gjorde mig glad), mumsat god mat och pratat skottlandresa med min mor. Sen bar det ju som sagt av till jobbet där jag gjorde hyffsat ifrån mig. Blev dock glad av Johans sms som jag fick typ en halvtimma innan jag sluta, sånt piggar upp och förgyllar vardagen!
Sen tog jag iallafall cykeln hem efter jobbet men återigen tröttnade jag på motvinden när jag kom till allén på majåker så jag gick den sista biten, men det var rätt mysigt att gå där själv under stjärnhimlen <3

Inga kommentarer: