söndag 21 september 2008

Stadt e skojj!

Ja, det blev alltså Stadt i fredags för min del, riktigt kul faktiskt. Vi började dagen bra med att gå på spexet nån timma efter skolan, lika kul som alltid och var bra roligt att standup-komikern var en lika stor nörd som Johan. Sen möttes jag, Jenny och Sofia på Rhodos senare på kvällen för att käka lite, sen vidare till Gabbes för en drink och vidare till Stadt där det blev massa dans! Var lite kul när en snubbe kom fram till mig och sa att jag liknade Katie Holmes och började hoppa i en soffa som Tom Cruise också, händer inte varje gång man går på krogen. Joru jag är helnöjd, fick ju dessutom min privata taxi också, Tack Johan <3

Aja, lördagen var nog den segaste jag vart med om på länge. Var tvungen o gå upp relativt tidigt för Johan skulle fixa bilen hemma, men sen var det mest bara mys och segande i sängen resten av dagen kändes det som.

Idag har jag jobbat och är lite piggare, men men händer väl inte mkt idag heller. Mest avundsjuk är jag på syrran nu som är i skottland, dessutom har hon min kamera så inget fotande för mig på nån vecka nu heller. Bdb får lida ;)
Ska nog sätta mig framför TV´n ikväll iallafall, lite sugen på att se "skicka vidare" igen <3

Inga kommentarer: