torsdag 4 september 2008

Äntligen hemma!

Wohoo min klocka står i skrivande stund på 19.36. och jag är trött som utav bara helvete. Förlåt att jag använder svordomar men i stunder som dessa blir det bara så. Egentligen har det varit en riktigt hemsk dag i skolan, det enda positiva var att jag fått en engelska-lärare som verkar riktigt bra! (men håltimman på 2 timmar och att gå 8-16 är inte svinkul)
Men det mest negativa är att jag nu är såpass hes att jag låter som en älgande kille i målbrottet. Inte för kul att gå runt och låta så i skolan (och inte kan jag jobba heller när jag låter såhär). Kände mig typ 110% trött på vägen hem från mamma iallafall och jag hade aldrig orkat om inte Maroon5 fanns i mina öron och jag visste att duschen stod o väntade där hemma <3>Följ min blogg med bloggkoll

Inga kommentarer: