måndag 1 september 2008

Ostbågar och luft...

...mer är så behöver jag nog inte för att överleva. Nu har jag precis ätit upp min stora påse med ostbågar som jag köpte igårkväll, har knappt delat med mig av dom heller bara för att dom är så goda!
Sitter för tillfället och väntar på att Johan ska komma tillbaka hit, han lämnade mig vid 18-tiden och har ännu inte synts till, nästan så man ska sätta sig vid Tv'n sen och vänta där istället.

Helgen har vart bra iallafall! Shoppade mig lite kläder på Gina Tricot när jag var på stan med Emma i fredags och sen blev det en spontan resa till Dals-Ed. Lite fest och massa nytt folk är inte fel. Kom hem igår efter en massa bussbyten trots allt, men måste säga att det inte är så trevligt de första milen när man är lite bakis.
Är en lugn skolvecka nu också, går bara i skolan torsdag och fredag, ska hinna med lite annat dessa dagar såsom drill, trummor och jobb dock. Men men jag överlever, bara jag får snylta lite på Johans ostbågar ikväll så löser det sig nog <3

Inga kommentarer: