tisdag 16 september 2008

Äppel päppel pirum parum!

Har haft en mycket mycket kort dag i skolan idag, endast 40 minuters lektion! Och vi jobbade inte ens i 40 minuter, diskuterade mest vad vi ska göra på studiepasset imorrn och sen hände inte mycket mer. Annars har det enda vettiga jag gjort i skolan idag varit att fixa biljett till spexet! Ser fram emot fredagen, spex och utgång kan inte bli fel!
Nu sitter jag mest här och ska la ner och fixa lite käk innan jobbet, har iofs 2 äpplen (som jag ska ha till rasten på jobbet) som jag var ute och plockade när jag kom hem, men det blir ju ingen jävel mätt på!
Just nu saknar jag också Johan grymt mycket, brukar bli så när jag vet att jag inte får träffa honom nån dag bara för att jag inte har tid eller så. <3
Well well, käk, plugg och sen jobb låter väl spännande? Nah, kunde vart roligare <3

Inga kommentarer: