måndag 8 september 2008

Jag hatar måndagar...


...är det inte så katten Gustaf brukar säga?
Jag kan nog inte riktigt hålla med om det i så fall. På måndagar börjar ju iofs skolan igen efter helgen, men annars är det nog inget mer som är negativt. Jag har nämligen 2 av mina favoritsysselsättningar att ta itu med på måndagar, drillningen och trummorna.
Idag var en extra bra måndag! Johan som är så snäll erbjöd sig att hämta mig från musikskolan, så efter spelandet var det bara att hoppa in i hans bil och åka hem till mig för att käka hamburgare. Inte fel att få träffa honom ett par timmar <3
Imorrn återvänder jag iallafall till jobbet eftersom jag bedömt att min röst nu ska klara 4 timmar i telefonen! Fast innan det ska jag såklart på stan med Johan och fixa ett par nya snygga jeans till mig, han hänger nog mest med för att jag ska bjuda på mat <3

Inga kommentarer: