onsdag 24 september 2008

Here in subcity life is hard...

Sitter och skriver på min engelska läxa, typ en musikanalys. Låten jag skriver om heter Subcity och är rätt skön ändå, kanske lite deprimerande men det kan jag leva med. Känner mig just nu så trött att jag kan somna direkt men först måste jag plugga lite teckenspråk i sängen också... Skolan har verkligen börjat nu känner jag.
Igår övningskörde jag för andra gången med Sten-Inge för övrigt. Det var massa kul och jag kände mig hur stolt som helst efteråt, klarade t.o.m. att köra i stan tillbaka till körskolan!
Well well, ska nog fixa om min text lite och sen sova, får bli en uppdatering här på fredag, då ska jag till Göteborg och se Håkan på Liseberg
Tror jag är så slutkörd efter drillningen ikväll, ska fan sätta fallskärmsprogrammet till nästa vecka! <3

Inga kommentarer: