lördag 13 september 2008

Lördag och datanördar!

Nu sitter jag hemma hos Crull me folket som sitter och lanar. Jag sitter mest här och lyssnar på dom meningslösa konversationerna om maskiner, onlinespel, vapen m.m.
Igår fick jag svar av en Eileen i skottland som ska hjälpa mig med mitt projektarbete, då blev jag glad. Sen när jag kom hem till Johan bokade vi äntligen resan, ska bli riktigt kul! Bara boendet som sk bokas för det funkade inte igår...

Hmms hmms, imorrn blir det övningskörning med pappa igen, kaske vågar mig upp i 60-70km/h den här gången. Beror på hur modig jag känner mig imorrn.
Ska jobba imorrn också, det tycker jag inte om, jag vill vara hemma och ta det lugnt för man blir så seg i huvudet av att sitta vid datorerna och ringa i 4 timmar.

Btw är jag, syrran och Irene inbokade på lundsbrunns kurort nu till 3:e oktober, fan vad skönt det ska bli <3

Inga kommentarer: