söndag 25 november 2012

Gräsänka

Nu är jag och Ozzy minsann helt ensamma i två veckor eftersom Johan nu har lämnat Sverige och sitter på flyget mot USA. Hoppas såklart att han kommer få en kanonresa (och det tvivlar jag heller inte på att han får) men jag vet att det kommer kännas så himla tomt här utan honom. Det längsta vi varit borta från varandra var 10 dagar när vi precis blivit ihop och då ringde Johan varje dag så då kändes det inte så farligt, dessutom hade jag då inte vant mig vid att träffa och vakna upp bredvid honom varje dag.

Sen vi flyttade ihop har vi bara vart ifrån varandra max 4 dagar under olika weekends och det är inte alls samma sak, då kan man ju sysselsätta sig och hinner knappt börja sakna. Jaja det är alltid bra att få känna att man saknar varandra och jag kanske kan hinna bota både min förkylning och rädsla för mörker när älsklingen är borta, tror dock Ozzy jagar bort alla spöken och monster under sängen.

Nu ska jag ta tag i min första ensamma dag hemma med lite plugg och kanske lite fika med Jonna!

Superkitty i resväskan, men han fick inte följa med :)

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Haha de ögonen alltså.

Och ni får se det som att ni får längta efter varandra! Två veckor fixar ni. Tänk oss som levt som siamesiska tvillingar i tre år och nu inte bott tillsammans i över tre MÅNADER. Buhu för oss. ;-) Nej men det kommer gå bra ska du se! :)