fredag 2 november 2012

Blandkompott

Nu tar jag helg efter att iallafall ha påbörjat min inlämningsuppgift som ska vara klar nästa vecka. Men det är också det enda jag har kvar för igår skrev jag min tenta som verkligen kändes skitbra (peppar,peppar!), tror det beror mycket på min mattedejt med Nathalie och mycket lite på läraren.
Snart börjar den nya kursen som verkar ganska mastig (har skola varje dag), men jag tror den blir kul och jag kanske slipper åka bil ändå eftersom det iaf denna kursen blir ekonomiskt hållbart att ta bussen (grattis Nobina, ni har mig som resenär en månad till!)

Kan på tal om annat också säga att jag lagt ner balsammetoden för tillfället. Orkade inte riktigt köra fullt ut då det är så svårt att skölja bort balsamet från bakhuvudet där håret är som tjockast, men kanske återupptar det längre fram.

Slänger in ett par bilder på syskonbarnens presenter de fick på sitt kalas, har dock ingen bild där de är helt klara tyvärr.

Inga kommentarer: