onsdag 28 januari 2009

smygpanik... kan man ha det?

Jag tror iallafall att jag har lite smypanik för tillfället. Känns som att alla redan har sina balklänningar och massa grejjer fixade och klara inför studenten. Jag har tittat på en klänning i Skövde, men fortfarande inte köpt någon. Dessutom får jag nästan ångest över att jag inte vet vart själva studentfirandet med släkten ska vara än eftersom det inte går att vara på majåker. Till råga på allt kanske min frissa ska vara mammaledig så frisyr och smink måste jag skaffa backup planer på. Förutom att tänka på detta går jag i skolan, jobbar så man har råd med både studentsaker och körkort och försöker ha iallafall lite fritid. Är det bara jag som känner att tiden går en aning för fort just nu?
Ne just nu vill jag bort, en resa till något varmt skönt ställe vore inte fel....
Men men, jobbet kallar om nån timma.
Har förresten köpt nya skor och en söt liten ficka till mobilen så jag slipper repa skärmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

du, förstår dig precis! har också den paniken spec över frisyrtid, hur fasen ska vi hitta ngn tid!? :S ska fan sitta å ringa igenom hela skövde-katalogen imorn, du vvet den över hela skaraborg eller va det är XD kan ju iof börja med stan :P känns dock ganska kört..:/ men det kommer nog ordna sig, det gör det med allt :) Studenten ska bli så jävla kuuul! :D