torsdag 15 januari 2009

Roligaste dagarna på länge!

Kom hem från Sälen igår och saknar det redan! Det var så mysigt att sitta i stugan och spela kort, sjunga när Tom spelade gitarr och basta med älsklingen. Men det bästa av allt är att jag lärde mig åka skidor! Det var helt underbart när jag väl lärt mig hur jag skulle göra för att ta mig ner för backen och uppför liftarna. Har egentligen hemska blåmärken efter alla min kraschlandningar men det är det faktiskt värt, kände mig barnsligt glad i tisdags kväll när jag började känna att jag fått kläm på skidåkandet. Trots att Johan säkert fått hjälpa mig upp mer än ett tiotal gånger och att jag t.o.m gjorde så att både han och Sara ramlade (Johan och jag var som ett plockepinn bland skidor och stavar ett tag) så var detta en riktigt rolig resa och åka skidor vill jag definitivt göra fler gånger. Blir glad bara jag tänker på backarna Thomas och Mårten i Lindvallen.
En annan sak som gjorde resan ännu mysigare var att jag och Johan firade 1,5 år under måndagen, kanske inte gjorde något speciellt direkt men jag blir glad när jag tänker på det. Det har gått så fort, men fortfarande är jag sådär härligt kär!
Aja, Johan och Sara var utmärkta skidlärare i Sälen och det jag ville komma fram till var egentligen att jag är glad! Nu kan jag åka skidor lite grann iallafall och det är kul som tusan! Nu ska jag skriva klart mitt Naturkunskaps PM!

Suddig bild, men skit samma, det är ju jag! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni hade det så bra! Å grattis till 1,5 år :D Kram Sofia