fredag 9 januari 2009

Fredag <3

Det är faktiskt riktigt skönt att vi i år började skolan på en torsdag så man fick en kort vecka som en liten mjukstart, dock har jag redan fått läxor! Snart ska jag in till skolan och hoppas på att det inte dyker upp mer att göra innan jag sticker till Sälen. Jag är faktiskt riktigt nervös över det här med att åka skidor, men samtidigt tycker jag också att det ska bli ruskigt kul att åka dit. Hahah blandade känslor ^^

Härligt med fredag nu iallafall, har bara två lektioner: Psykologi och Engelska C. Efter skolan ska jag ringa Johan och då får vi väl se vad som händer, vi tänkte åka och handla lite mat idag som vi sen ska ha med till Sälen, blir nog super!

Måste bara nämna att jag skämde ut mig så förbannat på Åhléns igår. Skulle köpa mig en ny kalender under håltimman och hittade en ganska snabbt. När jag väl står i kassan och ska betala ser jag till min förskräckelse att bankkortet inte ligger där, kommer snabbt på att Johan har det eftersom han fick använda det ett par dagar tidigare. Så jag utbrister Helvete! sen mumlar jag något om att jag inte vill ha kalendern längre och skyndar därifrån. Kanske inte det smidigaste att göra men det blev bara så. Gick tillbaka sen med Johan och fick min kalender till slut iallafall, skönt att det inte var samma tjej som stod i kassan! <3

Inga kommentarer: