onsdag 7 januari 2009

The day the earth stood still...

...är titeln på den film jag och Johan såg på bio ikväll, det var verkligen inte den bästa filmen jag sett och jag hade egentligen förväntat mig så mycket mer. Men som Johan sa, man kan inte få allt här i världen. Tyvärr!
Idag har det förutom bio inte hänt så mycket. Johans föräldrar kom hem från Gbg så vi fixade lite hemma hos honom på morgonen och lite senare åkte vi ut en sväng med Tom Och Sara, lekte lite med bilen! Kul kul =)

Imorgon ska jag iallafall försöka plugga lite, sista lovdagen vilket känns trist, men samtidigt är det nu inte långt kvar tills vi åker till Sälen för lite skidåkning! På söndag är det dags, men jag är minsann en aning nervös eftersom jag starkt tvivlar på att jag ska lyckas kunna stå på ett par skidor och åka nedför en backe samtidigt, en utmaning som ska bli spännande att se hur den slutar!

Aja, ska sova lite nu och imorrn börjar pluggandet, bara en termin kvar nu till studenten! <3

Inga kommentarer: