lördag 31 januari 2009

Fixar-Ywe!

Känner mig riktigt duktig nu! Var på stan i Skövde med Emma idag och fixade balklänningen. Hade ju från början tänkt ta den lila versionen av klänningen jag tittat på, men nu var den borta så fick ta den röda istället. Men jag är minsann inte missnöjd, passar nog egentligen bättre i rött. Finfin är den hur som helst!
Knepigt att jag varit så stressad för att fixa både klänning och frisyr, men idag lyckades jag fixa både och. Sofia tipsade om att det fanns tider hos Citysalongen kvar till balen så då ringde jag genast dit och fick det avklarat, skönt!
Nästa vecka ska jag på dop förresten, min systers dotter Nelly ska döpas. Så passade på att ta en sväng förbi Gina Tricot i skövde idag när jag ändå var där och köpte en färgglad topp att ha på mig. Sen gick jag och Emma och käkade ljuvligt god Kinamat innan vi tog bussen hem igen. Vart en ganska trevlig fredag ändå måste jag säga, och imorrn ska jag träffa Emma igen =)

Aja, på tal om annat så jobbar Johan sin första helgnatt nu. Känns bra tomt att inte ha honom här som det brukar va på helgerna, som tur är kan jag träffa honom när jag vill under veckorna istället och det är iallafall lite positivt <3


Inga kommentarer: