torsdag 12 december 2013

Handledarträffen

Igår klarade jag av min andra och antagligen sista handledarträff (har ju nästan all kontakt via mailen) och kände återigen att det gick väldigt bra, han menade att jag är ett självspelande piano (han behöver alltså knappt handleda mig) och undrade om jag skrivit många uppsatser på denna nivån förut vilket jag givetvis inte har, tycker ju bara om att skriva :)

Var glädjande att höra att jag kommit längst av de han handleder, verkar inte riktigt vara så att alla satsar på att gå upp med uppsatsen i januari vilket jag nästan trodde att alla ville.. Jaja nu sitter jag och transkriberar den sista intervjun till uppsatsen vilket är ganska så jättetråkigt, men jag har fått intressanta svar så ska bli desto roligare att ta tag i analyserandet, kan ju redan se vissa tydliga skillnader och likheter i svaren som kan bero på en mängd saker så har allt material till diskussionen också. Nu ska jag fortsätta lite till, har lite planer för eftermiddagen så kan inte sitta med detta hela dagen!

Inga kommentarer: