onsdag 10 oktober 2012

Motionera mera

Yes nu har jag en till duktig period när jag rör på mig en del. Det prioriterades tyvärr bort i sommar när jag jobbade så jag tappade i princip all kondition jag lyckats bygga upp.

Men nu ska jag så fort jag skrivit detta stiga upp och klä på mig varmt, för jag och Sara ska ut i spåret ihop. Har både powerwalkat, joggat, simmat och tränat ett par olika pass på gym det senaste. Häromdagen körde jag dessutom den längsta joggingrundan jag nånsin orkat utan att stanna, tror det blev ca: 4km. Heja mig som börjat från noll verkligen!

Ska verkligen försöka fortsätta med detta i höst/vinter för nu när jag läser ett par kurser som inte är så stora och intensiva kan jag inte skylla på att jag inte har tid iaf när jag är hemma på kvällen, sover ju så gott efteråt också. Jaja nu ska jag äta nått litet och sen ut i kylan...

Inga kommentarer: