fredag 5 oktober 2012

Fullspäckad, härlig helg!

nu ska jag strax ut och springa i spåret, har sån träningsvärk efter boxpasset i förrgår så känner att jag måste röra lite på min stela kropp.
Senare ska jag ta en sväng förbi systemet, packa väskan och dra med Josse till Alexsandra i Skövde som fyler år nästa vecka. Hon ska firas ordentligt och vi har förberett en helt awesome present, kan visa bild på den på söndag när jag är hemma igen och hon har hunnit få den.

Sen ska jag iallafall övernatta i Skövde också och dra med ännu fler sommarlandare till Liseberg på lördag. Kommer inte vara i stan igen förrän vid midnatt på lördag så Johan får en ensam helg. Sa precis hejdå till honom eftersom han skulle åka och jobba och inte är hemma igen innan jag åker... Han har för övrigt varit väldigt gullig de två senaste dagarna, sådär lite extra så att jag faktiskt kommer sakna honom mer än vanligt när jag är borta. Men då blir väl söndagen kanske lite extra mysig istället!

Inga kommentarer: