tisdag 9 oktober 2012

Hektisk höst

Har egentligen alldeles för mycket planerat den här hösten. Nu balanserar jag skola med lite jobb, studentredaktionen, olika kalas/fester osv och träning på ett sätt som mest ger mig ont i magen. Är nog dags att avsäga mig lite grejer och fokusera på det som jag vill ha tid till, som träningen till exempel, den börjar faktiskt bli kul igen! Testade zumba igår och det var riktigt kul även om jag kände mig en aning vilsen och klumpig emellanåt.

Jaja jag ska slutföra det som jag åtagit mig hittills men sen måste jag trappa ner för annars slutar det bara med att allt känns tråkigt och som jobbiga måsten.

Nu ska jag kila iväg på seminarie i problemlösning och sen sätta mig på bussen hem så jag kan skriva klart protokollen som har fått vänta lite fööör länge.

Inga kommentarer: