måndag 8 oktober 2012

Måndag och mysmorgon

Helgen blev precis lika bra och rolig som jag hoppats, om inte ännu bättre! Var jättekul att träffa de sommarlandare som kunde vara med. Jag och Josse hade dock båda panikköpt kläder inför fredagskvällen och kom i likadana toppar hem till Alexsandra, fast vi hade faktiskt olika färger iallafall...

På liseberg åkte vi de flesta åkvärda attraktionerna och jag skrattade flera gånger så mycket att jag vek mig dubbel. Men det de andra skrattade mest åt var nog min kommentar när vi åt ben & jerrys: jag gillar inte djur i maten... Eller jo, jag äter ju kött!
Det hela handlade om en chokladbjörn i glassen men det blev lite fel ;)

Nu ska jag om nån timme till skolan men jag ligger i sängen och bara gosar med en sovande Ozzy.

Bjuder på en bild på Alexsandra från i fredags när hon precis fått sin P-bag!

Inga kommentarer: